Statystyka

31.05.2012

CZĘŚĆ DRUGA

Postanowiłam zrobić krótką część drugą opowiadania gdzie pisać będę o życiu córeczki Miraki. Będzie trochę śmiechu. Ukazane będzie życie małego dziecka, co czasem jest mocno pokręconeXD
Dodawać posty zacznę dopiero na wakacje, gdyż teraz mam sporo nauki. Jak na złosć nauczyciele posypali nam sprawdzianów, a ich ilość jest niezgodna z naszym prawem, ale cóż. Ich to nie obchodzi. Mimo to zachęcam was również do czytania moich innych blogów, które znajdzieie w liście "Inne blogi":
Ostatni smok
Bardziej dramatycny romans gdzie główna bohaterka zapomina o swoim dawnym życiu, w którym była córką samego szatana.

Magiczny świat Yoshiny
Dopiero zaczęta opowieść, która będzie pełna komedii zmieszanej z fantastyką.

Zachęcam do czytania i mam nadzieje, że będziecie czekać na częśc drugą przygód Miraki!

2 komentarze:

  1. 1.Super :D Już dawno miałam ochotę przeczytać twe opowiadanie "Ostatni smok" ale średnio mi to szło, gdyż druk jest żółty >.< Oczywiście dopiero teraz wpadłam na to by przeczytać to w OpenOffice -.- no to idę czytać :3
    2.Och wakacje. Lecz rozumiem Cię. U mnie też tyle tego...T^T szczególnie, że wróciłam ze szpitala T^T x2

    Lunitari

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł!
    Opowiadania o Mirace, były naprawde świetne lecz było by bardzo niezrozumiałe jeśli kontynowała po jej śmierci.. To już nie było by to..
    Za to pomysł z córeczką, daje o wiele więcej możliwości i co oczywiste..
    ! ! ! WIĘCEJ OPOWIADAŃ ! ! !
    Bo przecież nie było powiedziane że to bd tylko dzieciństwo..*świecą jej się oczka*
    Lofka <3
    ~girlhorsedream

    OdpowiedzUsuń