Statystyka

26.03.2014

UWAGA!UWAGA!UWAGA!

Jeśli ktoś tu w ogóle jeszcze żyje... zagląda... blog nie został porzucony. Jednakże matura całkowicie pochłania mój czas, że w ostatnim rozdziale ożywiłam Isei i potem trzepnęłam się głupia w głowę. P maturze mam zamiar poprawić Całe opowiadanie. Łącznie dodać koniec drugiej części. Jak tylko to zrobię, dodam tutaj link chociaż nie wiem czy będzie jakiekolwiek zainteresowanie. Mam jeszcze inne blogi, które również chcę skończyć, a potem.. zabrać za coś genialnego - w mim przekonaniu- tak więc... raz jeszcze wybaczcie. Mam nadzieję, że nie piszę do samej siebie. Jesteście i byliście wspaniałymi fanami, a wasze komentarze niezmiernie mnie motywowały. Teraz jednak pora zmierzyć się z odrobiną dorosłości. Maturą -.- Całkowicie wypruwa siły i chęci do czegokolwiek. Na słodkim flircie również napiszę na profilu o blogach. O tym, co i jak. Póki co...do maja... muszę jakoś walczyć o przetrwanie. Miło byłoby z wami jeszcze pogadać ;)
Sayooo mina!
Miraka

7 komentarzy:

  1. Spokojnie nie piszesz sama do siebie. Cały czas obserwóje twojego bloga i czekam na NEXT ;) , ale nie śpiesz się szkoła jest ważniejsza. Życze szczęscia na maturze i mam nadzieje że wypadniesz na niej jak najlepiej. " a potem.. zabrać za coś genialnego " to mnie zaciekawiło i zastanawiam się co to może być. Poza tym każdy ci wybaczy. Jeszcze raz szęścia i powodzenia na maturze choć zaczyna się dopiero w maju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się o swych fanów ;) jestem pewna,że nie jestem osamotniona w codziennym doglądaniu twojego bloga ^^
    No cóż, te nagłe pojawienie się Iseia w ostatnim rozdziale nieźle mnie zdziwiło... jednak rozumiem,że jesteś teraz zajęta wkuwaniem do matury, więc co to by było, gdybym Ci czegoś nie zażyczyła,hmmn?? No więc życzę Twej osobie,byś przetrwała ten okres najspokojniej jak się da(bez zbędnych zmartwień) oraz abyś jak najlepiej zdała maturę :D
    Będę z niecierpliwością czekać na zapoznanie się z twoimi wynikami w maju xD
    Powodzenia :*
    AsiaB

    OdpowiedzUsuń
  3. JA TU JESTEM I CZEKAM CIERPLIWIE XDDD POWODZENIA <3 /KOTLET

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, człowieku~
    O CHOLERA, TY ŻYJESZ!
    Znaczy, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać dalszej Twojej twórczości. I zdania jak najlepiej matury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odzywam się jako 6 żyjący człowiek :D ... chociaż jestem pewna, że jest ich więcej, tylko zapomnieli o wpisaniu komentarza :3 Ja już nie mogę się doczekać następnych rozdziałów, ale jak na razie życzę Ci spokojnej matury (jeżeli wgl taka jest możliwa :p) no i zadowalających wyników :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa dni temu zaczęłam czytać tego bloga i normalnie nie mogłam oderwać wzroku i czasem to nie mogłam się powstrzymać od łez gdy Miraka zginęła a potem Kira zaczął mieszać w głowie Rej. Kocham tego bloga i czekam na kolejny rozdzial ^^.

    OdpowiedzUsuń