Statystyka

18.11.2012

Nominowanie XD

Zasady:
- nominacja otrzymywana jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". 
- należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. 
- następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań (nie wolno nominować bloga, który Cię nominował)

Wielkie dzięki za nominacje XD
Jeszcze nikogo nie nominowałam, ale to się zmieni XD No nic, a o to odpowiedzi na twoje pytania XD

1. Twoje hobby? (oprócz tego, którego dotyczy blog)
2. Zostaje ci, powiedzmy, 200 złotych, potem zostaniesz bez grosza. Co z nimi zrobisz??
3. Ulubiona książka/książki?
4. Czego słuchasz obecnie/przed chwilą?
5. Randka czy spotkanie z przyjaciółką?
6. Zakupowe szaleństwo czy popołudnie w domu? 
7. Co chciałabyś w życiu zwiedzić, zobaczyć na świecie?
8. Glany vs szpilki?
9. Ulubiony zwierzak?
10. Coś o czym marzysz?
11. Jakie chciałabyś języki obowiązkowe w szkole?? ; ))

1. Moim hobby ogólnie jest rysowanie, obcowanie z zwierzętami i naturą, a i tańczenie. O śpiewaniu nie mówię, bo to raczej jest wycie do księżyca XD
2. Hm... trudne pytanie... kupie zbereźny strój i zaszaleję na mieście XD A co mi tam XD

3. Lubię wszystkie książki, a zwłaszcza fantasy, ale trylogia Czarny Mag bardzo mnie wciągnęła.

4. Obecnie w tej chwili słucham: Takedown - Blue Sthali
5. Randka, ale to zależy od przyjaciółki i powodu spotkania ^.^
6. Popołudnie w domu. Nie lubię zakupów XD
7. Wszystko XD Jednak najbardziej popływać w oceanie przy zatopionych wrakach, raf koralowych i morskich zwierząt.
8. Glany
9. Czemu takie trudne pytanie?! XD Hm... królik, ale równie bardzo kofam koty.
10. Wydać książkę i wyjechać do Japonii. No i wybudować maid cafe w moim mieście XD
11. Angielski, Japoński.. etto... więcej do życia mi nie trzeba, byle nie Niemiecki.

No dobra, już mam nominowanych XD

Strzeżcie się przed Miraką! :

1. Misa
2. Mia~~
3. Majoszka
4. Ami-chan
5. Euphhorisch_
6. lalcia191
7. Chinatsu-Chan
8. Tacolubi
9. basieek
10. Lunitari
11. Asia
tak wie, złamałam zasadę XD


Pytania dla was:

1. Twoja ulubiona piosenka?
2. Twój ulubiony kolor?
3. Co byś zrobiła, gdyby został ci tydzień życia? XD
4. Twoje ulubione anime, film, albo serial?
5. Jakie zwierze posiadasz?
6. Grasz na jakiś instrumencie? Jakim?
7. Twoje hobby?
8. Ulubiona liczba?
9. Do jakiego zwierzecia być się przyrównała?
10. Co lubisz czytać?
11. Jaki kolor ubrań przeważa w twojej szafce?
Tak wiem, masakryczne pytania XD

4 komentarze:

  1. Dobra jakim cudem mnie nominowałaś 0_o? Nie myślałam że ty o wielka Miraka wie o takim plebsie jak ja?XD Ale dzięki za nominacje ;)

    Ps.Świetnie piszesz a ja wielbię twe opowiadania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację :3
    Nie chce m się znów tagować i wymyślać pytań, mogę najwyżej odpowiedzieć tu na twoje : ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko kochana, ja nominowana? Tak nawiasem mówiąc pogubiłam się w natłoku słów, w których to co drugie brzmiało "nominowana". o.O
    Taa... więc od czego zacząć? Może od tego, iż osóbka to pisząca zwie się "Lunitari", aczkolwiek po raz pierwszy w życiu zapomniała swego hasła, więc od dzisiaj pisać będzie jako człek anonimowy.
    Pod drugie. Odpowiedzieć- odpowiem, nawet pytania wymyślę, aczkolwiek Ty nominujesz kogoś, nie ja. Nie jestem godna, aby tego dokonać. (xD) Śmierdzący leń ze mnie, wybacz. x3

    Przepraszam, iż tak długo nie pozostawiałam po sobie najmniejszego śladu, jednakże to właśnie jeden z syndromów lenistwa.
    Teraz się biorę za to wszystko.

    Pozdrawiam! c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń