Statystyka

22.09.2013

Uraduję was niecoXD mam kawałek nowego rozdziału! Co prawda nie jestem z niego póki co zadowolona, ale będzie lepiej. Musi XD Abyście byli bardziej niecierpliwiii...! Moi kochani, którzy jednak czytają jeszcze to cos XD pokażę kilka zdjątek do kolejnych ostatnich już rozdziałów! ^^ Jak myślicie? Kto powie te magiczne słówka do Reiii?XD
Rei ♥ ? Kto to może być? Dosłownie kaaażdy! Kei, Yutto...pewnie nikt w to nie wierzy XD A może ktoś w kimś od zawsze mała Rei się podkochiwała hmm? Albo nadal tajemniczy Daisuke? Ale on przyznałby się do takich słów? Nie sądzę XD nio ii... co tam jeszcze chowam?XD
Uuu...8.* a to cio za slodycz?XD Jakieś pożegnanie? Może powitanie z tęsknoty?XDAch... jakby mówił... kocham cięXD jakby mówiła, ja również XD
Ijeee! Ktoś zginie! Ktoś zginie! A może wszyscy? Może Kira wygra? Może... Rei zginie? Nathaniel? Kei? Może dosłownie każdy!
A co wy myślicie? jak ta cała historia się potoczy?XD


4 komentarze:

  1. Ohh,teraz mam jeszcze większy mętlik w głowie xD
    Nie mogę się już dosłownie doczekać,aż dodasz kolejny rozdział ^^
    A jak tam poszło w szkole,mam nadzieję,że pomyślnie ;)
    AsiaB

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha xD
    Ale podjudzasz :P
    Pisze komentarza wyjątkowo tylko, żeby dać znać, że żyje że tu wpadam ;P
    Śledzę dodawanie rozdziałów, ale nie czytam. Ostatnio wyznaje zasadę, że nie czytam niezakończonych bogów ;)
    Ale czekam z niecierpliwością aż skończysz, na pewno przeczytam :)
    Matko, po tobie, to można się spodziewać śmierci każdego, serio ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktoś zginie?! Niech to będzie Kira (okej, wiem, to raczej mało prawdopodobne, takie słitdobre zakończenie). Albo Nataniel. Albo Yutto. Byle nie Rei ani Daisuke!
    To drugie zdjęcie wygląda mi raczej na pożegnanie. Panienka ma chyba łzy. W ogóle oboje wyglądają bardziej smutno niż niesmutno.
    Jej, jak zobaczyłam coś nowego na blogu, pomyślałam: "Nowe! Nowe, nowe, nowe! Kocham cię!!! Nowe! Nowe!". Jak ty mną manipulujesz, kurczę :p

    OdpowiedzUsuń
  4. http://nataniel-emi-castiel-lysander.blogspot.com/
    mój blog o SF

    OdpowiedzUsuń